8. kesäkuuta 2013

just keep following the heartlines on your hand

Pitkän harkinnan jälkeen oon nyt kuitenkin väsänny uuden blogin kasaan! Vähän on kaikki vielä siellä vaiheessa, mutta eiköhän pikkuhiljaa siitä ala muodostumaan mun näkoinen. 
Jotenkin musta tuntuu että niin on helpompi alottaa alusta ja ns. puhtaalta pöydältä. Myös koska haluun säilyttää tän blogin kokonaan postauksineen, ja muutenkin tuntuis hassulta laittaa kaikki yhtäkkiä tänne uusiksi.

En taida itsekään vielä olla perillä millaista matskua haluaisin postailla uuden blogin puolelle, mutta eiköhän sekin tyyli muodostu itsestään sitten aikanaan. Vaikeahan mun on teidän puolesta sanoa, mutta veikkaisin että jos ootte näitä postauksia tykänny lukea niin ehkä tykkäätte uudenkin blogin puolelle tulevasta matskusta :-) En mä kuitenkaan kauheen radikaalia muutosta saa aikaan...

Lähes kaks vuotta mun elämästä löytyy tästä nykyisestä osoitteesta, en voi muuta sanoa kuin että iiiiiiiiso kiitos kaikille teille lukijoille. Oon aina ollu sitä mieltä että mulla on kyllä aina ollu aivan sairaan kiva (ja paras) lukijakunta siellä ruudun toisella puolella. ♥ 
Jos vielä jaksaa kiinnostaa niin mun pari seuraavaa vuotta tuleekin löytymään sitten täältä: http://heartlines-onyourhand.blogspot.fi/ 
Ei kai siinä sitten, nähdään uudessa osoitteessa tai ei, niin kiitos silti ja heipsulivei! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti